måndag 23 mars 2015

Mitt 60 års kalas


Kalset hade vi på lördagen för min födelsedag.

Vi blev 32 gäster som kom men det fattades några som vi hade bjudit, på grund av sjukdom och andra hinder.

Vi hyrde en lokal ner i centrum som vi hade när min Gudrun fyllde år. Det blev en salig blandnig av folk. Mina barn, mina barnbarn, släkt och vänner.


 

Många fina presenter fick jag, och det blev det en skål för 60 åringen också.
 
 
Mat hade vi beställt på en restaurang som för övrigt drivs av en gammal skolkamrat till mig.
Vi hade beställt maten till 17:00 och den kom också 17:00.

När alla gästerna var på plats serverades välkomstdrink. både med och utan alkohol. Det skulle ju vara till barnen och de som skulle köra hem på kvällen också.
 
 

Det blev ett lyckat 60 års kalas.
 
 Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar