söndag 19 april 2015

ÄVENTYR


I går var jag ute på ett äventyr med en kompis som bor här i området. Jag känner honom lite sedan förut för att han jobbar på Time Sportia.

Vi har ju köpt tre racercyklar av dem så vi är nog ganska kända där.

Men vad det handlar om får bli en hemlis tills vidare, men jag kommer att återkomma många gånger om det.

Det handlar om en dröm jag haft länge, men nu i min situation efter olyckan den att det ogenomförbart, men jag tror att jag kan få känslan lite åt det hållet nu i alla fall.

Morris och jag var ute på en runda i morse men fy vad det blåste. Jag såg en roligt lackerad bil på parkeringen också.

 
 


Undrar vad Harryhaffa (Polisen) tycker om den?

Vi tog oss en tur ut till Fri dá i dag. Vi hade kaffe med oss och drack inne för det blåste som, ja det har jag sagt förut.
              
      Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar